Sport Management
6 marca 2022
Wywiad red. Tomasza Zimocha z Grzegorzem Kitą
„Sport powinien wyruszyć na wojnę w słusznej sprawie". W Tygodniku Angora można przeczytać duży i ostry wywiad, jaki przeprowadził z Grzegorzem Kitą, prezesem SMP - red. Tomasz Zimoch. Na gorąco, w czwartek w nocy. W pierwszym dniu napaści Putina na Ukrainę.

- Na Rosję muszą spaść sankcje bolesne, poważne i szybkie. Sankcje sportowe muszą być częścią szerokich sankcji ogólnych. Sport to ważna sfera wpływu z dużym zasięgiem i docieralnością.
Ale mam wrażenie, że wiele osób nie docenia potencjału sankcji sportowych. Ich zasięgowości, wpływu, zauważalności. Putin przez lata skutecznie stosował sportowe narzędzia soft power i #sportswashing. Sankcje sportowe to odwrotny i równie poważny soft power - mówi Grzegorz Kita. 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje