Sport Management
24 czerwca 2022
Grzegorz Kita o Jeremy Sochanie dla Wyborcza.biz
- Jeremy Sochan może stać się gwiazdą polskiego sportu. Ma zaskakująco ciekawy mix cech i atrybutów. Internacjonalizacja (PL,ENG,USA) połączona z tradycją (kilka pokoleń polskich przodków w sporcie) Do tego młodość, barwność i oczywiście TOP10 w drafcie NBA - mówi Grzegorz Kita dla redakcji Wyborcza.biz

- To ważny, dobry dzień dla polskiego sportu a być może nawet koło zamachowe dla rozwoju koszykówki w Polsce. Mam odczucie, że na polską scenę marketingu sportowego wkracza ciekawa i barwna postać. Wydaje się, że Jeremy Sochan ma zadatki na osobowość marketingową. Ale to dopiero zweryfikuje życie, częstotliwość i jakość występów sportowych czy po prostu bieżące zachowania - dodaje CEO Sport Management Polska.



Więcej:
https://wyborcza.biz/biznes/7,100791,28618816,hej-hej-tu-nba-szalenstwo-powroci-z-nowa-gwiazda.html
 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje