24 lutego 2010
Nowatorski projekt dla Grupy Allianz Polska ![]() Projekt przewiduje wykonanie szeregu raportów obserwacyjno-analitycznych oraz doradztwo operacyjne. Kompleksowy projekt w zakresie analizy i obserwacji meczów piłkarskich dla Grupy Allianz Polska będzie obejmował grę Górnika Zabrze oraz jego przeciwników w I lidze piłki nożnej (runda wiosenna sezonu 2009/2010). Projekt realizowany będzie w okresie od marca do czerwca 2010 r. Celem współpracy jest doprowadzenie do awansu Górnika Zabrze do Ekstraklasy. W ramach analizy i obserwacji meczów dokonywane będą wszechstronne analizy dotyczące następujących elementów:
Po meczach sezonu 2009/2010 rozegranych jesienią, zespół Górnika znajduje się na piątym miejscu w tabeli z dziesięciopunktową stratą do lidera (Widzew Łódź) Wyżej niż zespół Górnika znajdują się także Pogoń Szczecin oraz ŁKS Łódź. Obydwa kluby również deklarują walkę o awans do Ekstraklasy. Niekorzystny dla Górnika jest również terminarz. Ze wszystkimi rywalami do awansu Górnik gra na wyjeździe. |
![]() |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|