Sport Management
23 listopada 2022
O mundialu w Katarze w studiu Gazeta.pl
Gościem Studia Biznes był Grzegorz Kita ze Sport Management Polska. Mundial w Katarze to temat gorący, kontrowersyjny i bardzo szeroki. Nie tylko aspekty sportowe ale i ekonomiczne oraz społeczne.

Katar „wyda na Mundial” około 220 mld $. To więcej niż wszystkie poprzednie mundiale razem wzięte!



Zapraszamy_do_obejrzenia_materiału

Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje