Sport Management
20 grudnia 2022
Szymon Marciniak to marka premium - mówi ekspert SMP
Szymon Marciniak po świetnym występie jako sędzia finału piłkarskich mistrzostw świata zebrał mnóstwo pochwał i zyskał dużo na rozpoznawalności.

- Teraz to marka premium. Jest atrakcyjnym partnerem do współpracy z zagranicznymi, może nawet globalnymi markami zajmującymi się futbolem. Zwłaszcza tymi ściśle skoncentrowanymi na tej dyscyplinie - ocenia Grzegorz Kita, prezes SMP.

- To czy zobaczymy Marciniaka w kampaniach reklamowych zależy właściwie tylko od niego. W tej najważniejszej już wystąpił. Szymon Marciniak stał się dla Polski świetną, globalną reklamą samą w sobie. - dodaje Kita. 


Zapraszamy_do_lektury
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje