Sport Management
29 kwietnia 2010
Orlen sponsorem generalnym PZLA
Polski Koncern Naftowy ORLEN został Generalnym Sponsorem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Umowa obowiązuje do końca 2010 roku i skupia się przede wszystkim na przygotowaniu reprezentacji do ME w Barcelonie.

„Na razie postanowiliśmy wspomóc bieżące działania Związku. Na koniec roku sporządzimy bilans naszych przedsięwzięć w dziedzinie sponsoringu, sprawdzimy jak to się przełoży na postrzeganie naszych marek.

Na przełomie października i listopada będziemy pracować nad strategią na 2011 rok. Wtedy można się spodziewać decyzji w sprawie naszego zaangażowania w projekty sponsoringowe w dalszej perspektywie. Nie zakładamy oczywiście krótkoterminowej współpracy. Chcielibyśmy, żeby trwała ona jak najdłużej“ – zapewnił dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN ORLEN S.A. Leszek Kurnicki.

Satysfakcji z tego, że udało się pozyskać tak potężnego sponsora nie krył czywiście prezes PZLA, dr Jerzy Skucha. – „Chcę podkreślić nasze zadowolenie z podpisania tej umowy. Mówię to nie tylko w swoim imieniu, ale również jako przedstawiciel Zarządu PZLA“ – powiedział Jerzy Skucha i dodał: - „Firma Orlen jako Sponsor Generalny PZLA musi być mocno widoczna szczególnie podczas Mistrzostw Europy w Barcelonie. To ogromne przesięwzięcie lekkoatetyczne, które przez sześć dni będzie transmitowane na antenach TVP 1 i TVP 2, przez kilka godzin dziennie.“

***

Sport Management Polska jest przedstawicielem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki w zakresie marketingu i reklamy. W ramach prac strategicznych przygotowana została m.in. nowoczesna oferta marketingowa oraz zasady partnerstwa marketingowego ze sponsorami.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje