Sport Management
8 maja 2010
Rekordowa oglądalność KSW 13
Gala KSW 13 osiągnęła wielki sukces marketingowy. Według AGB Nielsen Media Research transmisja w Polsacie i Polsacie Sport zgromadziła przed ekranami telewizorów łącznie ponad 5 mln widzów.

Walki wieczoru z udziałem Mariusza Pudzianowskiego i Mameda Khalidova uzyskały ponad 60 procent udziału w rynku (łączny udział Polsatu i Polsatu Sport w paśmie wyniósł: 66,1% w grupie 16-49).

Cała Gala 13 KSW zgromadziła średnio 3,5 mln widzów przed ekranami Polsatu (37,2% udziału w rynku) oraz 0,9 mln widzów przed ekranami Polsatu Sport 9,2% udziału w rynku).

Polsat w trakcie emisji KSW 13 był absolutnym liderem rynku.









Inne liczby KSW 13:
  • 81.233 osób obejrzało zapowiedź na YOUTUBE
  • 5.380.000 widzów obejrzało transmisję telewizyjną na POLSACIE i POLSACIE SPORT
  • 7.348 widzów obejrzało internetową transmisję na IPLA.TV
  • 11.000 kibiców było obecnych w katowickim „SPODKU”
  • 630.000 unikalnych użytkowników miało kontakt z akcją promocyjną na GADU-GADU
  • 6.323.812 odsłon strony internetowej www.konfrontacja.com
***
Sport Management Polska jest oficjalnym przedstawicielem i brokerem reklamowym gali KSW 13.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje