Sport Management
20 września 2010
Gala KSW 14 przebojem Polsatu
Gala KSW 14 okazała się przebojem ramówki telewizyjnej. Średnio 3,63 mln widzów oglądało w Polsacie przeszło czterogodzinną galę.
 
Całą galę między 20.00 a 0.30 oglądało na antenie Polsatu – 3,1 mln widzów. Udziały w grupie 4+ i 16-49 wyniosły odpowiednio 26,19 proc. i 28,28 proc.
 
Kulminacyjne pasma z walkami Saleta – Najman, Pudzianowski – Esch przyciągnęły 3,77 mln widzów (26,55 proc./27,48 proc. udziału) oraz 3,15 mln widzów (44,08 proc./ 43,75 proc. udziału).
 
Polsat w trakcie emisji „KSW XIV” był liderem rynku w obu grupach.
 
***
Sport Management Polska jest oficjalnym przedstawicielem i brokerem reklamowym gali KSW 14
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje