Sport Management
25 sierpnia 2009
Sport Management Polska PR-owo dla marki Campus
Sport Management Polska (SMP) zajmie się działaniami PR dla marki Campus, wchodzącej w portfolio firmy Euromark Polska S.A.

Umowa dotyczy kompleksowej obsługi PR wyprawy offroadowej Campus Syberia Mongolia Expedition 2009. SMP zajmie się m.in. strategią komunikacji ekspedycji i relacjami z mediami oraz doradztwem wizerunkowym na rzecz marki Campus.

Do zadań Sport Management Polska będzie także należała bieżąca komunikacja z uczestnikami ekspedycji i obsługa redakcyjna jej strony internetowej.

„To naturalna kontynuacja współpracy przy tym projekcie. Jesteśmy partnerami marketingowymi ekspedycji i pozyskaliśmy dla niej m.in. markę Campus” – powiedział prezes zarządu SMP Grzegorz Kita.

Wcześniej SMP pozyskała patronów medialnych wyprawy (TVP Polonia, TVP Kraków, Newsweek.pl i Newsweek Polska oraz RMF Maxxx Warszawa) oraz patronów honorowych (został nim m.in. marszałek województwa małopolskiego Marek Nawara).

Sport Management Polska wsparła także markę Campus przy organizacji konferencji prasowej poprzedzającej start ekspedycji.

Strona internetowa: www.syberia-mongolia.pl
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje