Sport Management
28 sierpnia 2009
Ekspedycja dotarła do BAM-u (Mount Everest off-roadu)
Wyprawa Campus Syberia Mongolia Expedition 2009 wjechała na najtrudniejszy odcinek swojej trasy, czyli Bajkalsko-Amurską Magistralę Kolejową (BAM). Pokonywany przez polską ekspedycję odcinek BAM z Siewierobajkalska do Tyndy, liczący ok. 1700 km, jest określany Mount Everestem off-roadowców.

„Właśnie przejechaliśmy przez most kolejowy na rzece Witim. To konstrukcja o długości 530 metrów, a szerokości raptem dwóch metrów, bez barierek i zabezpieczeń. Wisi 20 metrów nad wodą, niektórych podkładów kolejowych brakuje – po prostu pełna gama mocnych wrażeń” – poinformował organizator ekspedycji Michał Rej. – „W tej chwili nasze średnie tempo podróżowania to 17 km/h. Spowalnia nas m.in. stan mostów, niektóre dało się prowizorycznie naprawić”.

BAM to linia kolejowa o długości 3145 km (wraz z odnogami 4234 km), przebiegająca przez wschodnią Syberię i rosyjski Daleki Wschód. Wybudowano ją jako alternatywę dla Kolei Transsyberyjskiej, biegnącej równolegle około 800 km na południe od BAM. Magistrala rozpoczyna się w mieście Tajszet, a kończy nad brzegiem Pacyfiku, w mieście Sowieckaja Gawań.

Strona internetowa: www.syberia-mongolia.pl

***
Sport Management Polska jest współorganizatorem i wyłącznym partnerem marketingowym Ekspedycji Campus Syberia - Mongolia 2009.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje