Sport Management
9 maja 2011
Olimpijska Energa wchodzi w decydującą fazę - konferencja prasowa

W poniedziałek, 9 maja w Hotelu Kyriad Prestige odbyła się konferencja prasowa poświęcona programowi Olimpijska Energa.

Olimpijska Energa - największy w Polsce program koszykarski dla dzieci ze szkół podstawowych – wszedł w decydującą fazę. W maju rozegranych zostanie ostatnich siedem finałów wojewódzkich. Ich zwycięzcy będą reprezentowali swoje województwa w finale krajowym rozgrywek, który odbędzie się w połowie czerwca w Elblągu.
 
Od 9 maja finały ruszają w województwie lubuskim a następnie pomorskim. Dalej rozgrywki przeniosą się do województwa łódzkiego i Wielkopolski. W ostatnim tygodniu maja finały wyłonią z kolei zwycięzców w województwach: podkarpackim i kujawsko-pomorskim. Na końcu rozgrywki przeniosą się na Mazowsze.
 
Finały wojewódzkie to ostatni etap wielostopniowych rozgrywek odbywających się w poszczególnych województwach. Zespoły, które zmierzą się w finałach przebyły bowiem długą i wymagającą drogę poczynając od rozgrywek gminnych i powiatowych a następnie rejonowych i wreszcie wojewódzkich. W województwach, w których zgłoszono najwięcej drużyn rozgrywany był jeszcze dodatkowy etap półfinałów. Tym samym, w skrajnym przypadku, aby awansować do finału krajowego należało pokonać aż 5 szczebli rozgrywek.
 
 
W edycji 2010/2011 turnieju Olimpijska Energa bierze udział:
  • ponad 5800 szkół
  • 75.000 dzieci.
***
Sport Management Polska jest partnerem Grupy Energa w zakresie promocji programu Olimpijska Energa. 
 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje