26 sierpnia 2011
Grzegorz Kita prelegentem na konferencji "Warsztaty sponsoringowe" W dniach 8-9 listopada 2011 r. odbędą się prestiżowe Warsztaty Sponsoring (sponsoring sportowy, muzyczny, rzeczowy, usługowy, filmowy) organizowane przez jedną z największych w Polsce instytucji szkoleniowych - Informedia Polska.
Zaproszony przez organizatorów, szef SMP Grzegorz Kita, przeprowadzi wykład o zaawansowanych technikach sponsoringowych. W programie wystapienia będą m.in. :
Więcej informacji dostępnych jest tutaj. |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|