Sport Management
26 sierpnia 2011
Grzegorz Kita prelegentem na konferencji "Warsztaty sponsoringowe"
W dniach 8-9 listopada 2011 r. odbędą się prestiżowe Warsztaty Sponsoring (sponsoring sportowy, muzyczny, rzeczowy, usługowy, filmowy) organizowane przez jedną z największych w Polsce instytucji szkoleniowych - Informedia Polska.

Zaproszony przez organizatorów, szef SMP Grzegorz Kita, przeprowadzi wykład o zaawansowanych technikach sponsoringowych. W programie wystapienia będą m.in. :  przeprowadzi wykład o zaawansowanych
  • Jakie są 4 poziomy błędów sponsoringowych i jak ich unikać - wiedza w oparciu o analizę 25 case studies.
  • Sponsoring produktu czy sponsoring kibica - w co warto inwestować, żeby osiągnąć zamierzony cel
Warsztaty odbędą się w Hotelu Bristol w Warszawie. Ich koszt wynosi 3395 PLN.
Więcej informacji dostępnych jest tutaj.


 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje