Sport Management
8 grudnia 2011
WKKW - wymagający projekt w inspirującej dyscyplinie
Dla klienta [inf. zastrzeżona] Sport Management Polska wykonał rozbudowaną ekspertyzę projektu dot. dyscypliny Wszechstronny Konkurs Konia Wierzchowego.

Przedmiotem prac było oszacowanie celowości zaangażowania oraz korzyści marketingowo-wizerunkowe wynikające z zaangażowania klienta w projekt.

SMP został wybrany do realizacji zadania jako firma posiadająca najwszechstronniejsze doświadczenia w projektach marketingu sportowego realizowanych w polskim sporcie.

Na bardzo pozytywnej ocenie SMP zaważyły w szczególności doświadczenia i sukcesy nie tylko w projektach dot. dyscyplin mainstream'owych ale szczególnie w tych uznawanych za niszowe (SMP z sukcesem realizował projekty dot. np. taekwondo czy kajakarstwa górskiego)
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje