16 listopada 2011
Grzegorz Kita oceniony bardzo wysoko - 4.82 w skali 1-5 ![]() Zaproszony przez organizatorów, szef SMP Grzegorz Kita, przeprowadził wykład o zaawansowanych technikach sponsoringowych. Wystąpienie prezesa Kity uzyskało bardzo wysokie oceny (ankiety wypełniane przez uczestników spotkania) W skali 1-5, temat i zawartość merytoryczna modułu „Jak odnieść sukces w marketingu sportowym. Skuteczne działania sponsoringowe” uzyskały ocenę - 4.64. Natomiast samo wystąpienie i sposób przekazu zostały ocenione jeszcze wyżej i uzyskały wartość 4.82 ! (w skali 1-5) Warsztaty odbyły się w dniach 8-9 listopada 2011 r. w Hotelu Bristol w Warszawie. Ich koszt wynosił 3395 PLN. Więcej informacji dostępnych jest tutaj. |
![]() |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|