Sport Management
20 sierpnia 2009
Sport Management Polska partnerem KSW
Sport Management Polska (SMP) zostało oficjalnym przedstawicielem i brokerem reklamowym największej europejskiej gali MMA - 12 edycji Konfrontacji Sztuk Walki oraz "walki stulecia" Pudzianowski - Najman.

Do zadań SMP będzie należało m.in. konstrukcja marketingowa „produktu” oraz stworzenie i sprzedaż pakietów sponsorskich kolejnych edycji Gali.

Pierwszy turniej „Konfrontacji Sztuk Walki” właścieciele Gali – Maciej Kawulski i Martin Lewandowski - zorganizowali 27 lutego 2004 roku w warszawskiej restauracji sportowej "Champions".

Od tego czasu, Gale KSW zdobyły serca fanów sztuk walki a sama impreza stała się największą tego rodzaju w całej Europie. O wyjątkowości KSW świadczy także fakt, że jest to pierwsza, a obecnie jedna z nielicznych gal MMA na świecie z transmisją „na żywo” w telewizji otwartej (POLSAT).

Strona internetowa: www.konfrontacja.com
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje