Sport Management
24 września 2012
Tomasz Frankowski wspólnie z SMP
W ramach cieszącej się dużym powodzeniem usługi SMP "Sports Celebrity Management" - Tomasz Frankowski został twarzą i główną gwiazdą wewnętrznego turnieju piłkarskiego dla koncernu Mercedes-Benz w Polsce.

W ramach realizowanego przez SMP projektu wizerunek Tomasza Frankowskiego został umieszczony na materiałach reklamowych turnieju (plakaty, broszury informacyjne, zdjęcia).

Kulminacja turnieju nastąpi w dniu 16.10.2012 r. kiedy to Tomasz Frankowski wspólnie ze zwycięską drużyną turnieju obejrzy z lóż VIP-owskich Stadionu Narodowego w Warszawie mecz Polska - Anglia.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje