Sport Management
1 czerwca 2012
SMP dla największej europejskiej Strefy Kibica
Zakończone zostały kilkumiesięczne prace dla największej europejskiej Strefy Kibica podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2012. Strefa zlokalizowana została w Warszawie (tereny wokół Pałacu Kultury i Nauki)

W ramach prac wykonane zostały specjalistyczne analizy i ekspertyzy dotyczące rodzajów i cen powierzchni reklamowych w strefie oraz zasad udanej współpracy ze sponsorami UEFA EURO 2012.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje