Sport Management
7 września 2013
Mecz pożegnalny Tomasza Frankowskiego
Tomasz Frankowski po ostatnim sezonie zakończył bogatą piłkarską karierę. 7 września ponownie jednak wybiegł na boisko. W Białymstoku odbył się wówczas mecz pożegnalny legendy polskiej piłki.

Sport Management Polska wspierał Tomasza Frankowskiego w realizacji tej imprezy.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje