Sport Management
19 października 2014
World Cup Event by Rafał Sonik
Dwudniowy World Cup Event w klubie Plaża Kraków to w pewnym sensie wzór tego jak powinno wyglądać zakończenie/podsumowanie sezonu przez profesjonalny "podmiot sportowy".

Było praktycznie wszystko co trzeba: piękna gala, kilkuset zaproszonych gości w strojach wieczorowych, świetnie wybrany ekskluzywny klub tuż nad Wisłą, czerwone dywany, białe kanapy i prywatny występ zespołu folkowego.

A do tego uhonorowanie całego teamu pracującego na sukces zawodnika, filmy i zdjęcia z całego sezonu oraz mnóstwo atrakcji.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje