11 maja 2015
Kamil Stoch w reklamach Play ![]() W nowym spocie Play Kamil Stoch razem z dwojgiem pracowników punktu sprzedaży tej sieci, znanych z wielu wcześniejszych reklam, unoszą się w powietrzu niczym Superman lub kosmonauci w stanie nieważkości. Ma to symbolizować wolność korzystania z usług telekomunikacyjnych, jaką daje Formuła Smartfon Unlimited. |
![]() |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|