Sport Management
30 marca 2015
Prawie 7 mln widzów meczu Irlandia-Polska
Średnio 6,8 mln widzów oglądało w Polsacie i Polsacie Sport niedzielny mecz eliminacji do Euro 2016, w którym Polska zremisowała z Irlandią 1:1.

Spotkanie rozpoczęło się o godz. 20.45. Jego widownia w Polsacie wyniosła 5,76 mln osób, a w Polsacie Sport - 1,07 mln.

Łączny udział obu stacji w czasie transmisji meczu grupie 4+ wyniósł 39,4 proc., a w 16-49 - 42,87 proc. - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje