Sport Management
18 lutego 2015
Lotos głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Grupa Lotos podpisała umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w ramach której do końca 2018 roku będzie głównym sponsorem dwóch reprezentacji: głównej i młodzieżowej (do lat 21). Zastąpiła w tej roli Orange Polska.

Na konferencji prasowej Z.Boniek poinformował, że wartość umowy z Lotosem wyniesie 40 mln zł, o ile reprezentacja awansuje do Euro 2016 i mistrzostw świata 2018. Jeśli odniosą dalsze sukcesy, PZPN otrzyma dodatkowe premie od nowego sponsora.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje