Sport Management
Szkolenia - Twitter
Coraz więcej osób rozumie jak duże znaczenie ma Twitter.
To tam rodzą się trendy i mają swoje źródło zjawiska medialne i informacyjne.

Informacja dociera najszybciej i ma największe możliwości wiralizacyjne.

Jest jednak także platformą/narzędziem chimerycznym i wymagającym pewnej, profesjonalnej "premedytacji". Jest pozornie prosty ale wiele osób zniechęca się poprzez brak interakcji czy poprzez źle zdefiniowane cele.


Szkolenie

"Twitter. Potencjał i możliwości. Jak używać, co osiągać?!"
  •     Główne przewagi Twittera
  •     Jak założyć i skonfigurować profil? Budowa timeline'u.
  •     Pozycja Twittera w ogólnej architekturze informacyjno-komunikacyjnej
  •     Jak budować siłę wpływu i tworzyć zasięg?
  •     Technikalia komunikacji
  •     Rodzaj i częstotliwość contentu
  •     Przegląd polskiego Twittera -profile, konta, inicjatywy
  •     Czego unikać? Najczęściej spotykane błędy
     


Linki do wypowiedzi Grzegorz Kity o Twitterze.


TVN24BiS
„Jak wiele szkód może narobić jeden post albo tweet?! Waga słów w przestrzeni publicznej”
https://www.youtube.com/watch?v=iXLJXqSkeKo


SoundCloud
Podcast „Twitter”
https://soundcloud.com/akademiazs/twitter-sportowy

 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice szkolenia bhp katowice