Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
3 October 2012
Na zaproszenie Stowarzyszenia Branży Eventowej, Grzegorz Kita został prelegentem Konferencji "EVENT=KASA. Czyli o [...]
24 September 2012
W ramach cieszącej się dużym powodzeniem usługi SMP "Sports Celebrity Management" - Tomasz Frankowski [...]
1 June 2012
A few months work for Europe's largest Fan Zone located in Warsaw (the capital of Poland) during the European [...]
31 May 2012
Odliczaj do EURO 2012 razem z PSPR. 31 maja Polskie Stowarzyszenie Public Relations organizuje w Warszawie [...]
23 May 2012
SMP zorganizował i przeprowadził konferencję prasową dla Grupy Energa. W wyniku działań SMP konferencja spotkała [...]
11 April 2012
SMP przekonał Ewelinę Kobryn, jedyną Polkę występującą na parkietach zawodowej ligi WNBA, wicemistrzynię [...]
7 March 2012
Energa Basket Cup, największy w Polsce program koszykarski dla dzieci ze szkół podstawowych, wkroczył w [...]
2 March 2012
SMP oraz instytut badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadziły wspólny projekt badawczy - "100 dni przed EURO [...]
27 February 2012
Ponad 25 lat spędzonych na koszykarskim parkiecie, 637 rozegranych meczów, prawie 10 tys. zdobytych [...]
10 February 2012
Grupa Energa wybrała Sport Management Polska (SMP) do wsparcia działań komunikacyjnych związanych z turniejem [...]
6 January 2012
Blisko 50 osób reprezentujących ponad 40 organizacji i klubów sportowych z terenu całego [...]
SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice