Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
31 December 2010
Po czteroletniej przerwie, Sport Management Polska [SMP] lider rynku marketingu sportowego powraca do organizacji [...]
26 November 2010
Na zaproszenie Ambasady Litwy w Polsce oraz Stowarzyszenia Branży Eventowej, Prezes Zarządu Sport Management Polska [...]
13 October 2010
Zagadnieniom praktyki sportowej w warunkach nowej, wchodzącej w życie w dniu 16 października br. Ustawy o sporcie [...]
1 October 2010
SMP został partnerem merytorycznym Konferencji „Forum Prawa Sportowego” - wyjątkowego wydarzenia o [...]
20 September 2010
Gala KSW 14 okazała się przebojem ramówki telewizyjnej. Średnio 3,63 mln widzów oglądało w Polsacie [...]
3 August 2010
Rywalem Mariusza Pudzianowskiego na gali KSW 14 będzie Eric Esch znany jako Butterbean. Ważący aż 180 kg [...]
22 June 2010
Kolejna udana realizacja - jeden z pierwszych polskich programów CSR opartych o sport - wykonany ! Sport [...]
1 June 2010
Sukcesem zakończyła się realizacja przez Sport Management Polska nowatorskiego i specjalistycznego projektu doradztwa [...]
8 May 2010
Gala KSW 13 osiągnęła wielki sukces marketingowy. Według AGB Nielsen Media Research transmisja w Polsacie i Polsacie [...]
29 April 2010
Polski Koncern Naftowy ORLEN został Generalnym Sponsorem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Umowa obowiązuje do [...]
7 April 2010
Sport Management Polska (SMP) na zlecenie Grupy Energa przygotował strategię komunikacji dla programu [...]
16 March 2010
Sport Management Polska (SMP) przygotuje na zlecenie Południowego Koncernu Energetycznego (Grupa Tauron) strategię [...]
11 March 2010
Sport Management Polska (SMP) w imieniu swojego partnera Federacji KSW serdecznie zaprasza na premierę kalendarza [...]
24 February 2010
Sport Management Polska (SMP) podpisał umowę z Grupą Allianz Polska (właściciel Górnika Zabrze) na [...]
22 February 2010
Sport Management Polska (SMP) przygotuje na zlecenie Grupy Energa strategię komunikacji dla programu „Olimpijska [...]
10 February 2010
Energa Group – one of the largest energy company in Poland, has chosen Sport Management Polska to support [...]
10 January 2010
Sport Management Polska (SMP) zakończył kluczowy etap prac przewidzianych umową z Polskim Związkiem Lekkiej [...]
SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice