Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
8 December 2011
Dla klienta [inf. zastrzeżona] Sport Management Polska wykonał rozbudowaną ekspertyzę projektu dot. [...]
8 December 2011
For the client [inf. reserved] Sport Management Polska has executed an extensive and comprehensive expertise on a [...]
30 November 2011
Dla Zakładu Infrastruktury Sportowej w Krakowie zrealizowany został unikalny projekt konsultingowo-szkoleniowy. [...]
16 November 2011
Bardzo wysoko ocenili uczestnicy szkolenia wystąpienie Grzegorza Kity podczas prestiżowych Warsztatów [...]
26 August 2011
W dniach 8-9 listopada 2011 r. odbędą się prestiżowe Warsztaty Sponsoring (sponsoring sportowy, muzyczny, rzeczowy, [...]
26 July 2011
Na zlecenie Sekretariatu ds. Euro 2012 Urzędu m.st. Warszawy, Sport Management Polska [SMP] lider rynku marketingu i [...]
20 June 2011
Zakończył się finał krajowy turnieju koszykarskiego „Olimpijska Energa”. W rozgrywkach dziewcząt [...]
10 May 2011
W dniach 10-11.05.2011 w Warszawie odbyła się VI Konferencja FARMAMARKETING A PRAWO. Miejscem eventu, który [...]
9 May 2011
W poniedziałek, 9 maja w Hotelu Kyriad Prestige odbyła się konferencja prasowa poświęcona programowi [...]
1 April 2011
Energa - jedna z największych polskich grup energetycznych, wybrała Sport Management Polska (SMP) jako [...]
3 March 2011
Dla koncernu BASF Sport Management Polska zrealizował innowacyjne szkolenie - „Fit for sales” [...]
10 February 2011
Polska piłka oczyma kibiców na rok przed EURO 2012 - wspólne badanie SMP i  instytutu badawczego ARC [...]
28 January 2011
Wysokie oceny szkolenia - średnia 5,2 ! Uczestnicy bardzo wysoko ocenili jakość i poziom merytoryczny szkolenia. [...]
3 January 2011
Po czteroletniej przerwie, Sport Management Polska [SMP] lider rynku marketingu sportowego powraca do organizacji [...]
SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice