Sport Management
Opracowanie i realizacja strategii PR sport
Sport Management Polska oferuje możliwość opracowania i realizacji pełnej strategii PR w oparciu o zarysowane cele i wieloaspektową analizę rynkową, wizerunkową oraz marketingową.

Kompetencje SMP pozwalają budować zaawansowane strategie PR dla produktów i podmiotów sportowych, usług, władz administracyjnych i samorządowych oraz innych instytucji promujących się poprzez sport.

Strategia PR wykonana przez SMP precyzyjnie określa cele działania, sposób ich realizacji (harmonogram) oraz narzędzia. Dodatkowo strategia zawiera suplement kryzysowy – analizę potencjalnych ryzyk oraz podstawowe założenia działań kryzysowych.

Oferta opracowania i realizacji strategii PR pozwala wykreować zainteresowanie produktem sportowym oraz poszerza możliwości promocyjno-reklamowe.


***
Przykładowe projekty:
 
  • Komunikacja programu Energa Basket Cup dla ENERGA S.A. [2012] 
  • Strategia komunikacji programu „Olimpijska Energa” dla ENERGA S.A. [2010]
  • Kampania promocyjna marki Campus na bazie "produktu" Ekspedycja Campus Syberia - Mongolia 2009 dla Euromark S.A. [2009]
  • Kampania promocyjna - Reprezentacja Polski w Pływaniu przed Igrzyskami Olimpijskimi w Pekinie 2008 (dla Polskiego Związku Pływackiego) [2008]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje