Sport Management
Projekty
Sport Management Polska (SMP) to jedyna firma w Polsce, która wszechstronnie łączy i profesjonalnie zajmuje się tak różnymi dziedzinami biznesu sportowego jak

  • Konsulting
  • Marketing i PR
  • Management
  • Eventy

Dzięki tej unikalnej kompozycji SMP oferuje współpracę kompleksową oraz zintegrowaną i w każdym zakresie jest w stanie przedstawić ofertę znacznie dla partnerów szerszą i bogatszą niż firmy zajmujące się tylko poszczególnymi częściami sektora sportowego/

Ze względu na szerokie kompetencje, w toku wielu lat pracy zrealizowaliśmy już ponad 200 rozmaitych projektów z sektora marketingu i konsultingu sportowego.

W celu zapoznania Państwa dokładniej z możliwościami jakie posiada SMP poniżej przedstawiamy częściowe portfolio naszych prac.

Przedstawione projekty to zaledwie część bogatego portfolio realizacyjnego. Wybraliśmy projekty, które cieszą się większą popularnością czy rozpoznawalnością oraz te, które lepiej przybliżają wyjątkowe kompetencje SMP.

Wielu projektów nie możemy przedstawić ze względu na poufność realizowanej współpracy.

Prosimy także pamiętać, że nawet w ramach projektów przedstawionych, ze względu na ochronę know-how SMP, poszczególne opisy nie zawierają pełnych informacji.
Stanowią jednakże dobry punkt wyjścia do kontaktu i przedstawienia naszych dokonań podczas bezpośrednich spotkań.



Login
Hasło
Marketing
Analiza oraz rekomendacja celowości zaangażowania TU Allianz Polska w Klub Piłkarski Górnik Zabrze S.S.A. [2007]
Doradztwo oraz kompleksowa realizacja projektu T-Mobile Ekstraklasa dla T-Mobile [2011-2015]
Ekspertyza w zakresie wyceny rzeczywistej wartości pakietów sponsoringowych klubu {inf. zastrzeżona} dla Grupy Tauron [2009]
Ekspertyza „Wycena pakietów praw możliwych do przyznania firmom wspierającym Warszawę jako Miasto-Gospodarza UEFA EURO 2012™” dla Sekretariatu ds. EURO 2012 Urządu m.st. Warszawy [2011]
Energa Basket Cup - rewitalizacja i konstrukcja nowej strategii programu dla Grupy Energa [2012]
Metodologia doboru przedsięwzięć sponsoringowych dla Grupy Tauron [2009]
Program marketingowy. Ekspedycja Campus Syberia - Mongolia 2009 dla Euromark (marka Campus) i SONY
Program marketingowy. McDonald’s - Legia Warszawa [2003]
Program marketingowy. Polonia Warszawa - Edbud S.A. [2004]
Program sponsoringowy "POLSKIE PŁYWANIE" dla Telefonia Dialog S.A. [2006-08]
Program sponsoringowy. Reprezentacja Polski w Pływaniu - Bioton S.A. [2006-08]
Projekt marketingowo-promocyjny „Turniej piłkarski Copa Manufaktura” dla Apsys (Centrum Manufaktura w Łodzi) [2006]
Sponsoring Legia Warszawa przez Brau Union / Żywiec (marka piwa „Królewskie”) [2003]
Strategia programu CSR „PKE dla Jaworzna” dla Południowego Koncernu Energetycznego (Grupa Tauron) [2010]
Strategia programu „Olimpijska Energa” dla ENERGA S.A. [2010]
Konsulting
Analiza oraz rekomendacja celowości zaangażowania TU Allianz Polska w Klub Piłkarski Górnik Zabrze S.S.A. [2007]
Audyt oraz budowa Strategii Rozwoju dla BOT GKS Bełchatów [2006]
Due-diligence i opracowanie Planu Rozwoju Strategicznego Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa S.S.A. dla Zbigniewa Jakubasa – znanego inwestora giełdowego, właściciela Grupy Kapitałowej Multico oraz Prezesa Polskiej Rady Biznesu [2003]
Plan finansowy Klubu Piłkarskiego Polonia Warszawa S.S.A. dla firmy Fincast należącej do koncernu Fininvest, będącego własnością magnata telewizyjnego Silvio Berlusconiego [2004]
Plan Naprawczy Szczakowianki Jaworzno – I etap [2005]
Plan Rozwoju Strategicznego Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa S.S.A. dla grupy ITI oraz status Głównego Doradcy przy przejęciu klubu przez ITI [2003/2004]
Projekt doradczo-operacyjny „Awans Górnika Zabrze do Ekstraklasy” (2009-10), doradztwo sportowe oraz zbiór 42 raportów obserwacyjno-analitycznych [2010]
Raport analityczno - audytowy oraz Strategia Rozwoju klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk dla Miasta Gdańsk [2008]
Wycena rynkowa usługi najmu Stadionu Miejskiego w Białymstoku dla profesjonalnego klubu piłkarskiego [2014]
Management
Management Mistrza Świata w pływaniu – Mateusza Sawrymowicza
Management w zakresie wizerunku medialnego „Złotej Drużyny” - Sześciu polskich Mistrzyń Świata w Taekwondo ITF [2009]
RMF Morocco Chalenge - pierwszy w historii polski rajd pustynny [2009]
Sponsoring Mistrza Świata w pływaniu Pawła Korzeniowskiego przez Telefonię Dialog S.A.
Tomasz Frankowski dla marki Onninen [2013]
PR
Działania komunikacyjne dot. projektu Copa Manufaktura dla Apsys (Centrum Manufaktura w Łodzi) [2006]
Działania PR i MR dla marki Campus w zakresie Ekspedycji Campus Syberia Mongolia [2009]
Działania PR i MR programu sponsoringowego "Polskie pływanie" dla Telefonii Dialog S.A. [2007-2008]
Kampania Media Relations - Mistrzostwa Europy w Kajakarstwie Górskim
Kampania Media Relations - Reprezentacja Polski w Taekwon-Do ITF przed Mistrzostwami Świata w Mar del Plata 2009 (dla Polskiego Związku Taekwon-Do)
Kampania promocyjna - Reprezentacja Polski w Pływaniu przed Igrzyskami Olimpijskimi w Pekinie 2008 (dla Polskiego Związku Pływackiego)
Kompleksowe działania promocyjne dla Grupy Energa w zakresie promocji programu "Olimpijska Energa" [2011]
Wsparcie komunikacyjne dla Bioton S.A. dot. programu sponsoringu Otylii Jędrzejczak i Pawła Korzeniowskiego [2006]
Eventy
Cykl Fan Zones (strefy kibica) dla T-Mobile na 16 stadionach Ekstraklasy [2012-2014]
Cykl imprez Grand Prix w pływaniu dla Telefonia Dialog S.A. [2006-2008]
Konferencja prasowa – powrót Otylii Jędrzejczak do sportu [2005]
Korporacyjne cykle turniejów tenisa ziemnego na kortach KS Spójnia Warszawa [2004]
Mecz Skoczkowie Narciarscy - Reprezentacja Artystów Polskich (Kraków, stadion Wisły Kraków) [2005]
Mistrzostwa Europy w kajakarstwie górskim (kwalifikacje olimpijskie) – Kraków [2008]
Organizacja i oprawy Mistrzostw Polski w Pływaniu [2006-2008]
Powitania sportowców na terenie Lotniska Okęcie [2005-2008]
Strefa Kibica dla marki Star-Typ Sport (STS) na stadionie Lecha Poznań [2013]
Trening pokazowy dla mediów - Polskie Mistrzynie Świata w Taekwondo (Warszawa, Aula główna Akademii Leona Koźmińskiego) [2009]
Turniej piłkarski Copa Manufaktura 2006 dla Apsys (Centrum Manufaktura w Łodzi) [07.2006]
Szkolenia
Seminarium - szkolenie „Nowoczesny Marketing i Sponsoring Sportowy”
Szkolenie biznesowe "Fit for sales" dla BASF Polska
Szkolenie dla firm z branży energetycznej dla PTPiREE
Szkolenie dla firm z branży oponiarskiej dla Michelin Polska
Szkolenie „Nowoczesne zarządzanie klubem sportowym”
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice szkolenia bhp katowice