Sport Management
1 września 2016
Duży, ciekawy merytorycznie program na antenie Polsat News
Grzegorz Kita został zaproszony do studia Polsat News 2, żeby skomentować współczesną ekonomię transferów i letnie okno transferowe w futbolu.

Zapraszamy do obejrzenia materiału (23 min.) Dużo zagadnień merytorycznych i ciekawostek, w tym m.in. :

- kolejne rekordy transferowe (zawodnicy, ligi, kluby)
- swoisty, futbolowy, transferowy efekt indukowany { Manchester United (Pogba) - Juventus (Higuain) - SSC Napoli (Milik) - AFC Ajax } - "odwrócona śnieżna kula"
- źródła współczesnego bogactwa futbolowego
- zawiłości kwot transferowych na przykładzie Neymara (Santos-Barcelona) i Krychowiaka (Sevilla-PSG)
- starcia kapitałów (głównie arabskiego z chińskim)
- korelacje pomiędzy kwotami transferów a przychodami czy aktywami klubów
- Real Madryt na "5"


Zapraszamy do obejrzenia materiału:
Rozmowy_w_Polsat_News_-_Piłkarskie_transfery
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje