Sport Management
16 lutego 2023
Grzegorz Kita jako keynote speaker w Poznaniu!
Prezes SMP został zaproszony aby wykładem i dyskusją otworzyć IX Ogólnopolską Konferencję Biegową "Game Changer na rynku imprez biegowych. Czas na zmiany". Organizatorami wydarzenia są Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz POSiR.


Temat wystapienia:

Nowe czasy, nowe obyczaje. Polski rynek biegowy A.D. 2023

Główne punkty:

a. Tendencje i trendy. Sprzeczne sygnały dot. frekwencji i cen.
b. Nowe wyzwania: adaptacja, elastyczność, myślenie „out of the box”
c. Komunikacja! Co nią jest, a co nie jest? Deformacje, potencjał, nadzieja.
d. Misterium ceny. Strategia, kalkulacja, formuła, skład pakietu uczestnika.
e. Nastawienie produkcyjne a marketingowe. Fabryka czy sklep?
f. Holistyczne podejście do budżetu imprezy. Dywersyfikacja przychodów jako dogmat a
nie przymus.
g. Biegowa bańka. Nowe grupy docelowe. Synergia zamiast alienacji.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje