Sport Management
Due to the dynamics of our activities and rapidity of news appearance, we present only selected posts in english, the rest of news will remain in polish.
7 April 2010
Zrealizowanie kontraktu dla Grupy Energa
Sport Management Polska (SMP) na zlecenie Grupy Energa przygotował strategię komunikacji dla programu „Olimpijska Energa” na lata 2010 – 2012.

Strategia przedstawia profesjonalne rozwiązania o charakterze komunikacyjnym, dzięki którym program powinien zaistnieć i zacząć funkcjonować w świadomości szerokich grup odbiorców.

O skali i randze projektu stanowi fakt, że ten ogólnopolski program stwarza możliwości sportowej rywalizacji ponad 40.000 dzieci w trzech dyscyplinach: koszykówce, siatkówce oraz lekkiej atletyce.

Struktura strategii komunikacji przedstawia gotowe do aplikacji rozwiązania komunikacyjne dla programu „Olimpijska Energa” na lata 2010 – 2012.

Zrealizowany projekt przyjęty został z dużym uznaniem ze strony przedstawicieli Grupy Energa (zobacz referencje)
prev    |    next

SMP is the author of Polish Swimming promotional success. In years 2005-2008, the company was the sole representative of Polish Swimming Association in marketing actions. During this time SMP has also created two major sponsorship programs for Bioton SA and Telefonia Dialog SA.
On behalf of the Tauron Group, SMP in cooperation with research institute ARC Market and Opinion has developed a unique research methodology. It was realized at the worlds standard level and it was used for the selection, planning, analyzing and reporting the effectiveness of sponsorship activities.
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice