Audyty programów sponsoringowych
W ramach specjalistycznych kompetencji agencji marketingu sportowego Sport Management Polska oferuje specjalistyczną usługę - audyty programów sponsoringowych.
Kompetencje SMP pozwalają przeprowadzić szczegółowa analizę działań sponsoringowych prowadzonych przez różne podmioty m.in. prywatne firmy, spółki skarbu państwa, władze administracyjne i samorządowe oraz inne instytucje promujące się poprzez sport. Audyt umożliwia rzetelną, merytoryczną i wieloaspektową analizę realizowanej strategii sponsoringowej. W ramach usługi oferujemy następujące działania:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|