Sport Management
Audyty programów sponsoringowych
W ramach specjalistycznych kompetencji agencji marketingu sportowego Sport Management Polska oferuje specjalistyczną usługę - audyty programów sponsoringowych.

Kompetencje SMP pozwalają przeprowadzić szczegółowa analizę działań sponsoringowych prowadzonych przez różne podmioty m.in. prywatne firmy, spółki skarbu państwa, władze administracyjne i samorządowe oraz inne instytucje promujące się poprzez sport.

Audyt umożliwia rzetelną, merytoryczną i wieloaspektową analizę realizowanej strategii sponsoringowej.

W ramach usługi oferujemy następujące działania:
  • Analiza i audyt dotychczasowej działalności sponsoringowej (ocena poziomu opłacalności wydatków)
  • Ocena zgodności działalności sponsoringowej za strategią inwestora na poziomie strategicznym oraz taktycznym
  • Ocena doboru dyscyplin sportowych dla inwestora lub konkretnych marek
  • Ocena komunikacji zewnętrznej w zakresie sponsoringu i marketingu sportowym
  • Ocena komunikacji wewnętrznej w zakresie sponsoringu i marketingu sportowym
  • Ocena współpracy z mediami (patronaty, transmisje, konferencje, eventy)
  • Ocena wpływu działalności sponsoringowej na wizerunek inwestora
  • Analiza popularności wybranych dyscyplin sportowych i ich wartości medialnej
  • Analiza dyscyplin i trendów  "konkurencyjnych"
  • Analiza i ocena działalności podmiotów konkurencyjnych w zakresie sponsoringu i marketingu sportowego (dyscypliny, zasięg, środki)
  • Ocena procesu w ramach którego zapadają decyzje odnoście wyboru obszaru i podmiotu sponsorowania
Oferta audytu programu sponsoringowego stanowi doskonały punkt wejścia w proces zmian lub rewitalizacji prowadzonych działań.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje