Sport Management
Szkolenia w zakresie marketingu sportowego
Sport Management Polska organizuje szkolenia z zakresu marketingu sportowego.

Dzięki szerokiej wiedzy eksperckiej, SMP umożliwia poznanie zagadnień związanych m.in. z efektywnym inwestowaniem w reklamę sportową, kosztami nośników reklamowych, przewagą sportu jako narzędzia marketingu czy specyfiką współpracy pomiędzy sportowcem a sponsorem.

Oferta szkoleń w zakresie marketingu sportowego zapewnia maksymalizację korzyści sponsorom oraz sportowcom, klubom i związkom sportowym.

 
Podczas szkoleń dowiecie się Państwo :
  • dlaczego sport to skuteczna platforma komunikacyjna
  • jak efektywnie inwestować w reklamę sportową
  • jak uzyskać przewagę konkurencyjną w swojej branży używając do tego celu "sprytnych" narzędzi sportowych
  • ile kosztują nośniki reklamowe w poszczególnych dyscyplinach sportu
  • jak przygotowywać bezpieczne umowy sponsorskie
Wyjaśnimy także:
  • dlaczego koszykówka jest popularniejsza od piłki ręcznej a Robert Lewandowski od Marcina Gortata
  • jak zbudować profesjonalną sportową Strategię Marketingową
  • dlaczego wśród sponsorów sportu można spotkać firmy reprezentujące prawie wszystkie sektory gospodarki
Zapoznamy też Państwa z profesjonalnymi i trudno dostępnymi badaniami rynku sportowego !


***
Przykładowe projekty:
  • XIX Forum Sportu i Biznesu. Wykład i warsztat na temat tworzenia i promowania "produktów sportowych" (Warszawa, X.2021)
  • Szkolenie dla TS Wisła Kraków. Marketing, komunikacja, PR, sponsoring, social media [Kraków, XII.2020]   Tu_przeczytasz_więcej
  • Szkolenie Social Media - Twitter dla Ministerstwa Sportu i Turystyki. Szkolenie dla przedstawicieli ok. 60 polskich związków sportowych [100 uczestników online, VI.2020]
  • Szkolenie zamknięte dla Kompanii Piwowarskiej - "Błędy i rafy sponsoringowe. Czego można nauczyć się z doświadczeń innych? - 50 zagadnień / 90 case study [Warszawa, III.2019r.]
  • Szkolenie "Konstrukcja i tworzenie strategi marketingowej" dla Ministerstwa Sportu i Turystyki. Szkolenie dla 40 polskich związków sportowych [Warszawa, PGE Narodowy, VI.2018]
  • Szkolenie "Marketing sportowy AD2017" dla klubów sportowych z woj. Kujawsko-Pomorskiego [Włocławek 2017]
  • Szkolenie "Zarządzanie małymi i lokalnymi klubami sportowymi" dla Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS [Rybnik 2016]
  • Wykład "Marketing sportu. Jak pozyskiwać sponsorów" dla Drift MASTERS GRAND PRIX [Wisła 2015]
  • Szkolenie "Media w sporcie i PR sportowy" dla Skra Bełchatów [Bełchatów 2013]
  • Szkolenie "Marketing sportowy i zarządzanie lokalnym klubem sportowym"  dla Zachodniopomorskie Centrum Edukacyjne [Szczecin 2012]
  • Szkolenie "Marketing sportowy – impreza sportowa jako produkt" dla Zarządu Infrastruktury Sportowej Miasta Krakowa [Kraków 2011]
  • Szkolenie "Nowoczesny marketing i sponsoring sportowy" - szkolenie otwarte [Warszawa 2011]
  • Marketing i konsulting sportowy dla Polskiej Akademii Sportu [Warszawa 2010]
  • Szkolenie "Marketing i Sponsoring Sportowy" dla Tauron Polska Energia [Zakopane 2009]
  • Szkolenie "Podstawy marketingu sportowego" dla Elopak S.A. [Zakopane 2007]
  • Marketing i sponsoring sportowy dla PTPiREE [Wisła 2006]
  • Sponsoring sportowy - techniki operacyjne i negocjacyjne [Jaworzno 2005]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje