Sport Management Polska organizuje szkolenia z zakresu marketingu sportowego.
Dzięki szerokiej wiedzy eksperckiej, SMP umożliwia poznanie zagadnień związanych m.in. z efektywnym inwestowaniem w reklamę sportową, kosztami nośników reklamowych, przewagą sportu jako narzędzia marketingu czy specyfiką współpracy pomiędzy sportowcem a sponsorem.
Oferta szkoleń w zakresie marketingu sportowego zapewnia maksymalizację korzyści sponsorom oraz sportowcom, klubom i związkom sportowym.
Podczas szkoleń dowiecie się Państwo :
-
dlaczego sport to skuteczna platforma komunikacyjna
-
jak efektywnie inwestować w reklamę sportową
-
jak uzyskać przewagę konkurencyjną w swojej branży używając do tego celu "sprytnych" narzędzi sportowych
-
ile kosztują nośniki reklamowe w poszczególnych dyscyplinach sportu
-
jak przygotowywać bezpieczne umowy sponsorskie
Wyjaśnimy także:
-
dlaczego koszykówka jest popularniejsza od piłki ręcznej a Robert Lewandowski od Marcina Gortata
-
jak zbudować profesjonalną sportową Strategię Marketingową
-
dlaczego wśród sponsorów sportu można spotkać firmy reprezentujące prawie wszystkie sektory gospodarki
Zapoznamy też Państwa z profesjonalnymi i trudno dostępnymi badaniami rynku sportowego !
***
Przykładowe projekty:
-
XIX Forum Sportu i Biznesu. Wykład i warsztat na temat tworzenia i promowania "produktów sportowych" (Warszawa, X.2021)
-
Szkolenie dla TS Wisła Kraków. Marketing, komunikacja, PR, sponsoring, social media [Kraków, XII.2020] Tu_przeczytasz_więcej
-
Szkolenie Social Media - Twitter dla Ministerstwa Sportu i Turystyki. Szkolenie dla przedstawicieli ok. 60 polskich związków sportowych [100 uczestników online, VI.2020]
-
Szkolenie zamknięte dla Kompanii Piwowarskiej - "Błędy i rafy sponsoringowe. Czego można nauczyć się z doświadczeń innych? - 50 zagadnień / 90 case study [Warszawa, III.2019r.]
-
Szkolenie "Konstrukcja i tworzenie strategi marketingowej" dla Ministerstwa Sportu i Turystyki. Szkolenie dla 40 polskich związków sportowych [Warszawa, PGE Narodowy, VI.2018]
-
Szkolenie "Marketing sportowy AD2017" dla klubów sportowych z woj. Kujawsko-Pomorskiego [Włocławek 2017]
-
Szkolenie "Zarządzanie małymi i lokalnymi klubami sportowymi" dla Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS [Rybnik 2016]
-
Wykład "Marketing sportu. Jak pozyskiwać sponsorów" dla Drift MASTERS GRAND PRIX [Wisła 2015]
-
Szkolenie "Media w sporcie i PR sportowy" dla Skra Bełchatów [Bełchatów 2013]
-
Szkolenie "Marketing sportowy i zarządzanie lokalnym klubem sportowym" dla Zachodniopomorskie Centrum Edukacyjne [Szczecin 2012]
-
Szkolenie "Marketing sportowy – impreza sportowa jako produkt" dla Zarządu Infrastruktury Sportowej Miasta Krakowa [Kraków 2011]
-
Szkolenie "Nowoczesny marketing i sponsoring sportowy" - szkolenie otwarte [Warszawa 2011]
-
Marketing i konsulting sportowy dla Polskiej Akademii Sportu [Warszawa 2010]
-
Szkolenie "Marketing i Sponsoring Sportowy" dla Tauron Polska Energia [Zakopane 2009]
-
Szkolenie "Podstawy marketingu sportowego" dla Elopak S.A. [Zakopane 2007]
-
Marketing i sponsoring sportowy dla PTPiREE [Wisła 2006]
-
Sponsoring sportowy - techniki operacyjne i negocjacyjne [Jaworzno 2005]
Marketing sportowy