Wszechstronna reprezentacja
Sport Management Polska posiada bogatą wiedzę w zakresie planowania i prowadzenia karier sportowych. Wiedza ta została nabyta poprzez pracę i spełnianie wysoko postawionych wymagań najlepszych polskich sportowców i trenerów.
SMP posiada szeroką wiedzę na temat mechanizmów i zasad funkcjonowania biznesu sportowego na różnych rynkach. Kompetencje SMP pozwalają doradzać i wszechstronnie reprezentować interesy sportowców w praktycznie każdej dyscyplinie sportu. Oferta wszechstronnej reprezentacji umożliwia profesjonalne zarządzanie karierami, ale również optymalne wykorzystywanie czasu i energii. *** Przykładowy projekt:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|