Sport Management
Produkty sportowe - budowa i rekonfiguracja
Kompetencje SMP pozwalają na skuteczne kreowanie atrakcyjnych dla kibiców i inwestorów produktów, jakimi mogą być sportowcy, dyscypliny, eventy czy kluby i związki sportowe.

Unikalne kompetencje SMP umożliwiają: 
  • stworzenie całkiem nowego produktu sportowego najlepiej wpisującego się w potrzeby i wymagania sponsora
  • korzystne rekonfiguracje istniejących produktów sportowych 
Dodatkowo w ramach usługi SMP zapewnia opracowanie struktury sponsorskiej, konstrukcję pakietów świadczeń reklamowych oraz ich realną wycenę.

Oferta tworzenia produktów sportowych jest doskonałym narzędziem do kreacji pożądanego wizerunku oraz skutecznej promocji, a inwestorom umożliwia efektywne wykorzystanie wartościowego produktu.

***
Przykładowe projekty:
  • Projekt marketingowo-promocyjny „Turniej piłkarski Copa Manufaktura” dla Apsys (Centrum Manufaktura w Łodzi) [2006]
  • Ekspedycja Campus Syberia - Mongolia 2009 dla Euromark (marka Campus) i SONY
  • Budowa i rekonfiguracja produktu "Polska Reprezentacja Narodowa w pływaniu"
  • Konstrukcja projektu Reebok POWERUN by Runmageddon [2018] 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje