Sport Management
Management sportowy
Sport Management Polska posiada znaczące doświadczenie w sektorze managementu sportowego i usług typu 'menadżer sportowy'.

SMP potrafi profesjonalnie reprezentować interesy sportowców – gwiazd europejskiego i światowego formatu, klubów, projektów oraz organizacji sportowych.

Management według filozofii SMP to kompleksowa i wszechstronna obsługa, która pozwala naszym klientom skoncentrować się jedynie na sportowych aspektach działalności.

Management obejmuje obsługę sportowców i podmiotów sportowych w zakresie marketingu i sponsoringu, konsultingu, prawa, finansów czy doradztwa w zakresie PR-u.

Odbiorcami naszych usług były tak renomowane polskie związki sportowe jak np. :
  • Polski Związek Pływacki
  • Polski Związek Lekkiej Atletyki 
  • Polski Związek Kajakowy
  • Polski Związek Taekwon-Do 
Współpracowaliśmy także z największymi polskimi klubami piłkarskimi takimi jak np. : Legia Warszawa, Górnik Zabrze, Polonia Warszawa, PGE GKS Bełchatów.

Wśród sportowców naszymi klientami byli przedstawiciele wielu dyscyplin m.in. Mistrzowie Świata w pływaniu - Paweł Korzeniowski, Mateusz Sawrymowicz, Przemysław Stańczyk czy Mistrzynie Świata i Europy w Taekwon-Do ITF Joanna Paprocka i Ilona Działa.

W zakresie ciekawych projektów i produktów sportowych współpracowaliśmy także m.in. z :
  • Federacja KSW - największa europejska federacja MMA
  • RMF Morocco Challenge - pierwszy w historii polski rajd pustynny
  • Ekspedycja Syberia - Mongolia 2009
***
Oferta Management Sport Management Polska:
  • Pozyskiwanie sponsorów i partnerów biznesowych
  • Przygotowanie i negocjacje warunków kontraktów
  • Przygotowanie i negocjacje warunków umów
  • Zarządzanie wizerunkiem
  • Kreowanie wizerunku medialnego
  • Wszechstronna reprezentacja
  • Profesjonalne zarządzanie karierą sportową
***
Pozyskiwanie kapitału

Unikalność kompetencji i doświadczeń SMP polega również na tym, że wywodząc się z rynków finansowych, dużych koncernów i korporacji przemysłowych mamy stosunkowo większe możliwości pozyskiwania kapitału na przedsięwzięcia sportowe.

Wiemy też dobrze, czego w sensie marketingowym i reklamowym oczekuje od sportu świat biznesu i co najważniejsze umiemy od podstaw stworzyć dla każdego klienta nowy produkt sportowy. 

Tworzymy ofertę komplementarną - idealnie łączącą aspekty biznesowe ze sportowymi.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje