Sport Management
Organizacja konferencji prasowych
Sport Management Polska posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji konferencji prasowych.
Tylko w ostatnich latach SMP przygotował i zorganizował ok. 40 konferencji prasowych dla różnorodnych odbiorców.

Dzięki szerokiej wiedzy eksperckiej, zdobytej w ciągu wielu lat doświadczenia, SMP oferuje kompleksową organizację konferencji prasowych dla firm, sportowców, związków i klubów sportowych.

Oferta profesjonalnie zorganizowanej konferencji prasowej pozwoli na stworzenie i podtrzymanie pozytywnego wizerunku oraz komunikację z klientem, sponsorem, kibicem.

SMP posiada także doświadczenie w organizacji konferencji ponadstandardowych - opracował i realizował jedną z największych polskich konferencji prasowych w sektorze sportowym – "Powrót Otylii Jędrzejczak do sportu".

***
Przykładowe konferencje:
  • Półmetek programu: "Olimpijska Energa wchodzi w decydującą fazę" dla Energa S.A. [V.2011]
  • Polska piłka oczyma kibiców na rok przed EURO 2012 - wyniki badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia [II.2011]
  • Start projektu: Ekspedycja Campus Syberia Mongolia Expedition 2009 (14 sierpnia 2009) dla marki Campus (Euromark S.A.)
  • Start projektu: 30-dniowy Turniej piłkarski Copa Manufaktura 2006 (8 czerwca 2006)
  • Konferencja prasowa poświęcona pierwszym w Polsce badaniom szerokiej opinii publicznej dotyczącym bojkotu Polskiego Związku Piłki Nożnej i akcji "koniec PZPN" (28 października 2009)
  • Konferencje prasowe Reprezentacji Polski w pływaniu przed Mistrzostwami Świata i Mistrzostwami Europy - cykl w latach 2005-2008 dla Polskiego Związku Pływackiego
  • Powitania sportowców na terenie Lotniska Okęcie [2005-2008]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje