Sport Management
Monitoring i ocena formy partnera sportowego
Sport Management Polska oferuje profesjonalny monitoring i ocenę formy partnera sportowego.

Oferta monitoringu i oceny formy partnera sportowego umożliwia inwestorowi właściwe wykorzystanie wyników sportowych oraz minimalizuje ryzyko niepowodzenia kampanii marketingowej ze względu na formę sportową .

Kompetencje SMP pozwalają na specjalistyczne doradztwo w wieloaspektowej ocenie zawodników, analizie gry i formy sportowej a nawet relacji wewnętrznych zespołów.

Dzięki bogatemu doświadczeniu i współpracy z najlepszymi ekspertami w poszczególnych dyscyplinach sportowych SMP zapewnia analizę pozasportowych czynników wpływających na zawodników i kluby sportowe oraz ocenę tendencji i potencjału.


***
Przykładowe projekty:
  • Nadzór i monitoring sportowy w zakresie kampanii reklamowej Telefonii Dialog S.A. z udziałem Mistrza Świata w pływaniu - Pawła Korzeniowskiego
  • Projekt analityczno-doradczy „Awans Górnika Zabrze do Ekstraklasy” [2009-10], zbiór raportów obserwacyjno-analitycznych połączony z doradztwem
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje