Programy CSR oparte na sporcie i kulturze fizycznej
Sport Management Polska posiada bogate doświadczenie w tworzeniu programów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu wykorzystujących narzędzia sportowe.
Kompetencje SMP pozwalają skutecznie budować strategie firm, których celem priorytetowym jest osiągnięcie równowagi między efektywnością i dochodowością a interesem społecznym – często w wymiarze lokalnym. Dzięki wieloletniemu działaniu w sektorze marketingu sportowego i szerokiej wiedzy eksperckiej, SMP tworzy zindywidualizowane programy, które w bardzo szeroki sposób wykorzystują narzędzia sportowe na poziomie zarówno profesjonalnym jak i amatorskim jednocześnie. Oferta tworzenia programów CSR wykorzystujących sport pozwala na stworzenie pozytywnego wizerunku firmy, co przełoży się docelowo na zwiększenie zysków. *** Przykładowe projekty:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|