Audyty wizerunku medialnego (sport PR)
Sport Management oferuje audyt wizerunku medialnego.
Kompetencje SMP pozwalają przeprowadzić szczegółowa analiza wizerunku medialnego produktów i podmiotów sportowych, usług, władz administracyjnych i samorządowych oraz innych instytucji promujących się poprzez sport. Usługa obejmuje analizę wizerunku w największych polskich stacjach telewizyjnych, stacjach radiowych, prasie tradycyjnej oraz czołowych portalach internetowych. Dodatkowo w ramach audytu dokonywana jest analiza wizerunku medialnego na poziomie lokalnym i regionalnym. Oferta audytu wizerunku medialnego to niezbędny punkt wejścia w proces pożądanych zmian wizerunkowych. |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|