Strategie i koncepcje marketingowe
Sport Management Polska oferuje tworzenie strategii i koncepcji marketingowych przy uwzględnieniu indywidualnych celów, potrzeb i możliwości.
Kompetencje SMP jako wyspecjalizowanej agencji marketingu sportowego pozwalają przygotować profesjonalne programy dla marketerów, produktów i podmiotów sportowych ale także miast i regionów oraz innych instytucji promujących się poprzez sport. W ramach usługi oferujemy następujące działania:
Oferta tworzenia zindywidualizowanych strategii i koncepcji marketingowych pozwoli w pełni wykorzystać szanse i przewagi promocyjne a tym samym maksymalizować korzyści.
*** Przykładowy projekt: Strategia programu „Olimpijska Energa” dla ENERGA S.A. [2010]. |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|