Eventy sportowe
Sport Management Polska posiada bogate doświadczenie w realizacji eventów sportowych, zarówno o randze krajowej i międzynarodowej.
W samych tylko latach 2012-2015 SMP zrealizował ponad 250 eventów o charakterze marketingowo-sportowym. Organizacja eventów sportowych jest istotna dla wszystkich grup interesariuszy eventu i umożliwia każdej z nich wyciągnięcie różnych korzyści. Ten rodzaj promocji stanowi ważny element kreowania wizerunku dla firm, marek, sportowców, związków i klubów sportowych. Zapewnia odbiorcom rozrywkę i aktywne spędzenie wolnego czasu, a organizatorom pozwala na bezpośredni kontakt z klientem, sponsorem, kibicem. Dzięki unikalnym kompetencjom SMP zorganizował do tej pory szereg imprez sportowych m.in. w pływaniu, kajakarstwie górskim, tenisie ziemnym czy piłce nożnej. Wśród nich na wyróżnienie zasługują np. :
Dzięki tym kompetencjom SMP współpracował do tej pory z takimi firmami jak Apsys – właściciele sieci centrów handlowych w Polsce czy Campus – międzynarodowy producent odzieży. W sektorze 'Eventy' Sport Management Polska oferuje:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|