Sport Management
Eventy sportowe
Sport Management Polska posiada bogate doświadczenie w realizacji eventów sportowych, zarówno o randze krajowej i międzynarodowej.

W samych tylko latach 2012-2015 SMP zrealizował ponad 250 eventów o charakterze marketingowo-sportowym.

Organizacja eventów sportowych jest istotna dla wszystkich grup interesariuszy eventu i umożliwia każdej z nich wyciągnięcie różnych korzyści. Ten rodzaj promocji stanowi ważny element kreowania wizerunku dla firm, marek, sportowców, związków i klubów sportowych.

Zapewnia odbiorcom rozrywkę i aktywne spędzenie wolnego czasu, a organizatorom pozwala na bezpośredni kontakt z klientem, sponsorem, kibicem.

Dzięki unikalnym kompetencjom SMP zorganizował do tej pory szereg imprez sportowych m.in. w pływaniu, kajakarstwie górskim, tenisie ziemnym czy piłce nożnej.

Wśród nich na wyróżnienie zasługują np. :
  • Organizacja stref kibica na stadionach T-Mobile Ekstraklasy dla T-Mobile [2012-2014]
  • Powitania sportowców na terenie Lotniska Okęcie [2005-2008]
  • Projekt marketingowo-promocyjny "30-dniowy Turniej piłkarski Copa Manufaktura" dla Apsys (Centrum Manufaktura w Łodzi) [2006]
  • Konferencja prasowa – powrót Otylii Jędrzejczak do sportu dla PZP [2006]
  • Organizacja i oprawy Mistrzostw Polski w Pływaniu [2006-2008]
  • Cykl imprez Grand Prix w pływaniu (m.in. Poznań, Wrocław, Łódź, Szczecin) [2007-2008]
  • Mistrzostwa Europy w kajakarstwie górskim (kwalifikacje olimpijskie) – Kraków [2008]
SMP organizuje także eventy promujące marki i produkty sportowe – usługi wykorzystywane przez największe korporacje światowe.

Dzięki tym kompetencjom SMP współpracował do tej pory z takimi firmami jak Apsys – właściciele sieci centrów handlowych w Polsce czy Campus – międzynarodowy producent odzieży.

W sektorze 'Eventy' Sport Management Polska oferuje:
  • Organizacja wydarzeń sportowych
  • Organizacja konferencji prasowych
  • Opracowanie i realizacja programów integracyjnych
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje