Sport Management
Raporty medialne z przeprowadzonych działań (sport PR)
Sport Management Polska oferuje stały monitoring aktywności w mediach oraz możliwość opracowania raportów z prowadzonych działań.

Usługa obejmuje analizę obecności w największych polskich stacjach telewizyjnych, stacjach radiowych, prasie tradycyjnej oraz czołowych portalach internetowych i/lub mediach wskazanych przez klienta. Dodatkowo w ramach usługi dokonywana jest wieloaspektowa analiza wystąpień.

Na podstawie aktywnego monitoringu SMP może opracować szczegółowy raport medialny wraz z krytycznymi uwagami oraz konstruktywnymi rekomendacjami na przyszłość.

Oferta przygotowania raportów medialnych z przeprowadzonych działań pełni funkcję kontrolną. Rzetelna, zewnętrzna ocena dostarczy wiedzy, dzięki, której kolejne działania będą w pełni profesjonalne.

***
Przykładowe projekty:

  • Raporty mediowe z działań promocyjnych dot. imprez Grand Prix dla Telefonia Dialog S.A.
  • Kampania Media Relations - Reprezentacja Polski w Taekwon-Do ITF przed Mistrzostwami Świata w Mar del Plata 2009 (dla Polskiego Związku Taekwon-Do)
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje