Sport Management
9 stycznia 2021
Sportowiec Roku 2020 - badanie ogólnopolskie Już w sobotę poznamy wyniki corocznego Plebiscytu Przeglądu [...]
2 stycznia 2021
Miłe dla nas podsumowanie roku! W 2020r. Grzegorz Kita, prezes SMP miał okazję, przyjemność ale i [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice szkolenia bhp katowice