Sport Management
24 czerwca 2022
- Jeremy Sochan może stać się gwiazdą polskiego sportu. Ma zaskakująco ciekawy mix cech i atrybutów. [...]
12 kwietnia 2022
- Awans Igi Świątek na pierwsze miejsce w rankingu WTA zmienia w radykalny sposób jej sytuację [...]
6 marca 2022
„Sport powinien wyruszyć na wojnę w słusznej sprawie". W Tygodniku Angora można przeczytać duży i ostry [...]
7 lutego 2022
Na prestiżowych, podyplomowych studiach "Zarządzanie w sporcie", Grzegorz Kita prezentuje doświadczenia [...]
29 stycznia 2022
Jakie są opinie Polek i Polaków w kwestii wyboru trenera-selekcjonera reprezentacji Polski w piłce nożnej? [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje