Sport Management
18 czerwca 2019
Tego jeszcze w polskim sporcie nie było. Z inicjatywy Grzegorza Kity, Przewodniczącego Rady Głównej [...]
27 maja 2019
To był pracowity weekend pełen wrażeń i emocji. Dwie różne aktywacje, w dwóch różnych [...]
15 maja 2019
Prezes Sport Management Polska, Grzegorz Kita wziął udział w panelu dyskusyjnym "Sport - biznes i sukces" [...]
8 maja 2019
Podczas XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego odbędzie się prestiżowy panel dyskusyjny, do którego [...]
30 kwietnia 2019
W poniedziałek konferencja prasowa w Olsztynie. W środę strefa promocyjna po drugiej stronie kraju - na Arenie [...]
9 kwietnia 2019
W ramach promocji Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej, wspólnie z Marszałkiem Województwa [...]
2 kwietnia 2019
Polski Komitet Sportów Nieolimpijskich został doceniony i wyróżniony! Na prestiżowej Gali [...]
20 marca 2019
Sport Management Polska został wybrany jako wykonawca specjalistycznego szkolenia dla Kompanii Piwowarskiej. W [...]
19 marca 2019
Związek Piłki Ręcznej w Polsce (ZPRP) rozpoczyna współpracę ze Sport Management Polska (SMP). Celem umowy [...]
23 lutego 2019
Z dumą reprezentują Polskę na arenach międzynarodowych. Zdobywają tytuły Mistrzów Świata i Mistrzów [...]
27 stycznia 2019
Na prestiżowych, podyplomowych studiach Zarządzania w sporcie, Grzegorz Kita prezentuje doświadczenia dotyczące [...]
10 stycznia 2019
Ponad sto tysięcy zdjęć i 111 różnych eventów! Takie są wyniki FitFot w 2018r. To nadal [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice szkolenia bhp katowice