Sport Management
Dla mediów
"Dla mediów” to zbiór informacji przygotowany z myślą o przedstawicielach świata mediów, którzy poszukują dodatkowych informacji o Sport Management Polska i realizowanych projektach.

Udostępniamy tu szereg materiałów do pobrania w tym m.in. : materiały prasowe i press release dotyczące realizowanych projektów, portfolio SMP, biografię Prezesa Zarządu (Grzegorz A. Kita) oraz zdjęcia.

Wszystko po to, aby ułatwić Państwu pracę.

Zapraszamy do korzystania z zakładki "Dla mediów". Mamy nadzieję, że spełni ona Państwa oczekiwania i okaże się pomocna w codziennej pracy. Pragniemy nieustanie doskonalić formy komunikacji z mediami, dlatego jesteśmy otwarci na sugestie i propozycje z Państwa strony.
Informacje zawarte w zakładce "Dla mediów" dostępne są jedynie po zalogowaniu.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:



e-mail:biuro(at)sportmanagement.pl
Login
Hasło
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje