Sport Management
Usługi i produkty futbolowe SM Polska
Usługi i produkty doradcze wykonywane przez SMP podzielone są na siedemnaście głównych rodzajów działalności oraz pięć podstawowych sektorów :
 
I. Doradztwo strategiczne  
  1. Transakcje zakupu (przejęcia) klubów sportowych [M&A]
  2. Due-diligence, Audyt i analiza standingu klubu piłkarskiego [DAIA]
  3. Przygotowanie Planu Rozwoju Strategicznego klubu piłkarskiego [PRS]
  4. Poszukiwanie i pozyskiwanie inwestorów dla klubów sportowych [PPI]
II. Doradztwo sportowe
  1. Analizy i oceny gry zawodników i zespołu [AZZ]
  2. Analizy i obserwacje meczów [AM]
  3. Rozpracowanie przeciwnika [RP]
  4. Scouting [Sc]
  5. Budowa drużyny [BD]
  6. Analizy i doradztwo utrzymaniowe [AU]
  7. Wybór trenera [WT]
III. Doradztwo operacyjne
  1. Bieżące doradztwo operacyjne [BDO]
  2. Doradztwo w szczególnych okresach strategicznych (np. okna transferowe) [DOS]
  3. Zarządzanie klubem sportowym [ZK]
 IV. Doradztwo marketingowe
  1. Marketing i sponsoring [MS]
  2. PR i promocja klubu [PR]
 V. Doradztwo szkoleniowe
  1. Szkolenie dla managementów klubów - "Nowoczesne zarządzanie klubem sportowym"

***
Pełna oferta produktów i usług konsultingowych, zawierająca szczegółowe opisy poszczególnych aktywności, dostępna jest po kontakcie z SMP. Zainteresowane firmy prosimy o kontakt.

Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje