Usługi i produkty futbolowe SM Polska
Usługi i produkty doradcze wykonywane przez SMP podzielone są na siedemnaście głównych rodzajów działalności oraz pięć podstawowych sektorów :
I. Doradztwo strategiczne
II. Doradztwo sportowe
III. Doradztwo operacyjne
IV. Doradztwo marketingowe
V. Doradztwo szkoleniowe
*** Pełna oferta produktów i usług konsultingowych, zawierająca szczegółowe opisy poszczególnych aktywności, dostępna jest po kontakcie z SMP. Zainteresowane firmy prosimy o kontakt. |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|