Promocja miast i regionów poprzez sport - strategie sportowe
Sport Management Polska oferuje profesjonalne doradztwo przy promocji miast i regionów poprzez sport.
Sport może być z powodzeniem wykorzystywany jako element budowy przewagi konkurencyjnej miast i regionów. Stanowi także doskonały i skuteczny element promocyjny o bardzo wysokim potencjale. Kompetencje SMP pozwalają na stworzenie strategii, która zwiększy znaczenie miasta czy regionu jak też zwiększy świadomość danej marki i wytworzy korzystne postawy oraz asocjacje w kontekście promowanej marki. Działania, realizowane w sposób kompleksowy, mogą także poprawić jakość życia mieszkańców oraz atrakcyjność przestrzeni i architektury obszaru. Dzięki szeroko rozumianym działaniom sportowym miasto uczestniczy w życiu społecznym swoich obywateli. Ekspercka wiedza SMP umożliwia kompleksową realizację usług w następujących obszarach:
*** Przykładowe projekty:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|