Sport PR
Sport Management Polska jest firmą posiadającą bogate, unikalne i wszechstronne doświadczenie w sektorze PR-u sportowego.
Udane projekty realizowaliśmy zarówno dla marketerów jak i dla podmiotów sportowych. W zakresie PR-u sportowego pracowaliśmy m.in. dla takich firm jak np. Grupa Energa, Allianz, Telefonia Dialog, Bioton, Campus czy SONY. W zakresie produktów sportowych byliśmy autorami i realizatorami słynnej strategii promocyjnej polskiego pływania w latach 2006-2008. Prowadziliśmy także tak unikalne działania jak promocja z sukcesem dyscyplin niszowych: Reprezentacji Polski w Taekwondo ITF przed Mistrzostwami Świata w Mar del Plata 2009 (Argentyna) czy Mistrzostw Europy w Kajakarstwie Górskim organizowanych w Krakowie w 2008 r.
SMP przywiązuje szczególną uwagę do tworzenia profesjonalnego produktu. Public relations według naszej filozofii jest narzędziem niezbędnym do osiągania zamierzonych celów w nowocześnie pojmowanym marketingu sportowym.
To, co nas wyróżnia SMP spośród zwykłych agencji to:
Kampanie PR Sport przygotowane przez SMP cechują się kreatywnością i twórczą inwencją oraz rzadko już dziś spotykaną daleko posuniętą rzetelnością. Specjalną cechą charakterystyczną jest także inwencyjna, pełną samodzielność pracy, która przy wielu projektach staje się kluczowa na skutek niedoborów informacyjnych po stronie sportowej.
Odbiorcami naszych usług był szereg polskich reprezentacji narodowych m.in. :
Przewagą SMP są również wieloletnie, bardzo dobre i szerokie kontakty w środowisku mediów i dziennikarzy sportowych.
Jednym z największych pr-owych aktywów firmy jest także unikalna, prowadzona od wielu lat mediowa baza danych oferująca najszerszy na polskim rynku dostęp do mediów sportowych. Oferta PR Sport Management Polska obejmuje:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|