Sport Management
Kreowanie wizerunku medialnego
Sport Management Polska oferuje możliwość wykreowania wizerunku medialnego sportowców i trenerów w oparciu o wieloaspektową analizę naturalnych predyspozycji i silnych stron.

Kompetencje SMP pozwalają budować strategie wizerunkowe z uwzględnieniem indywidualnych interesów i aspiracji każdego sportowca.

Oferta kreowania wizerunku medialnego pozwala zaistnieć w świadomości kibiców i mediów oraz stwarza możliwości promocyjno-reklamowe.

***
Przykładowy projekt:

Management w zakresie wizerunku medialnego „Złotej Drużyny” - Sześciu polskich multimedalistek Taekwondo ITF, aktualnych i wielokrotnych mistrzyń Świata i Europy [2009]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje